5.12.12

Haykırış.

Hayata haykırışım bu.


Cevaplarını aradığım bir sürü soruların içinde boğuldum.Cümlelerin anlamlarını ararken,kelimeleri unuttum.Her sabah yeni umutla uyandığımda,her gece umudumu öldürerek uyudum.Problemlerimi çözmeye çalışırken,bir problem daha buldum.Yordum ve yoruldum...


İnsanlara haykırışım bu.


Niye bu kadar insanlar varken,aslında bu kadar insan yok?Sevmek varken,insanlar nefret etmek istiyor.Barışmak varken,insanlar savaş istiyor,öldürmek istiyor.Yakın olmak varken,insanlar mesafeleri seçiyor.Sarılmak varken,insanlar dövmek istiyor,kavga istiyor.


Bir dağın tepesine çıkmak istiyorum ve bağırmak istiyorum herkese,her şeye.Bu böyle olmamalı,biz böyle olmamalıyız.Herkesin yüzü gülmeli,mutlu olmalı,eğlenmeli,hayatı sevmeli,öldürmemeli,ölmemeli...






Yazmak istediğim çok şey var ama zorlanıyorum,yoruluyorum,sonumuz iyi değil,biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder